Hur går det med min träning?

Innehåller annonslänkar

rönnby-3

.

.

Jodå, tackar som frågar, det går riktigt bra och jag har hittat en nivå på träning som jag inte vill vara utan, och som inte tar allt för mycket tid i anspråk. Jag kan alltså inte skylla på att ”jag inte hinner” de gånger det ta emot lite att hoppa i träningskläderna.

.

.

rönnby-2

2 snygga mössor av lite nyare modell från Gant finns här och här 

.

.

Jag har sagt upp mitt medlemskap på den exklusiva klubben och det är dags för mig att stå på egna ben. Mitt år där har varit helt avgörande för att jag skulle komma till den punkt där jag är idag, där träningen är en naturlig del av min vardag, och där jag faktiskt känner att jag inte mår något vidare om jag inte tränar. Jag kommer dock att skaffa mig ett medlemskap på Friskis och Svettis så att jag och Magnus kan träna tillsammans. Det är det bästa jag vet. Att träna tillsammans med honom.

.

.

Vi gör lite olika saker, går långt, gärna en mil, eller springer eller cyklar. Vi har pratat om att simma också men inte gjort det ännu. Det blir en perfekt träning i vinter när det inte längre går att vara ute. Vi har ett gym nere i vår källare också som är perfekt för lite korta vardagliga styrkepass. Kommer att lägga in det lite mer kontinuerligt nu när dagarna blir kortare och det blir kallt och halt.

.

.

rönnby

.

.

Idag har vi gått och sprungit milen i Rönnbyspåret. Vi går i rejält rask takt och så springer vi i uppförsbackarna. Superträning. Lite intervallträning skulle man kunna säga. Mitt mål är att kunna springa hela milen så småningom. Just nu springer jag utan vidare 5 km, på ungefär 35 min, men som sagt, målet är att springa milen till våren kanske.

.

.

rönnby-6

.

.

Tips!

Såg att Stronger har något de kallar Last Chance här, typ utgående modeller som reas ut. Perfekt ställe där det finns chans att göra fina fynd. Vissa plagg är det hela 50% rabatt på. Älskar alla mina träningskläder från Stronger. Klart bästa kvallen och passformen man kan tänka sig.

.

.

Kram

Helena

.

Kategorier:

Okategoriserade

4 kommentarer

Du är så himla duktig vännen..
Jag blir taggad att komma i gång jag med…det börjar verkligen bli dags för mig att sluta skjuta upp det…;)
Kram kram

Gilla

Ba gört!!! Börja smått, jogga 10 min, och känn dig sjukt nöjd efter. Så gör du det 10 ggr. Så kommer du känna dig så härlig och pepp på att springa 15 min nästa gång. Testa, jag lovar, lite lite motion är bättre än inget. Allt räknas på hälsokontot och till slut kommer du inte att vilja vara utan! Kram H

Gilla

Precis, så mysigt att träna ihop! Du vännen, sluta tänk, ba gört! Börja smått, jogga 10 min, och känn dig sjukt nöjd efter. Så gör du det 10 ggr. Så kommer du känna dig så härlig och pepp på att springa 15 min nästa gång. Testa, jag lovar, lite lite motion är bättre än inget. Allt räknas på hälsokontot och till slut kommer du inte att vilja vara utan! Kram H

Gilla

Lägg till en respons

Ditt namn, e-postadress och kommentar krävs. Vi kommer inte publicera din e-post.

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

Följande HTML-taggar kan användas i kommentarfältet: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <pre> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

%d bloggare gillar detta: